Thursday, January 26, 2012

Kak Ina, Kak Atie dan saya

Assalamualaikum, apa khabar semua?

Hari ni saya nak cerita pasal kakak-kakak yang mengasuh saya waktu saya kat sekolah mama. Nama kakak-kakak saya kat sekolah ialah kak Atie dan kak ina. Saya suka sangat kawan dengan mereka. Setiap hari saya belajar benda baru kat sekolah. Semalam saya belajar cara-cara nak tunjuk kat mana pusat bila ada orang tanya. Ala... senang je. Angkat je baju. Tapi kalau saya tak pakai baju? Hmm..yang tu saya confuse sikit.

Selain tu saya belajar cara nak buat muka geram, buat muka bila konon-kononnya tercium benda busuk, angkat tangan bila orang tanya sape anak ibu? sape anak ayah? Ha... satu lagi saya belajar cara nak tadah tangan bila berdoa. Semua tu senang je. Saya dah expert dah buat semua tu.

Sekolah saya dekat je dengan rumah saya. Sebelah pintu je. Pagi-pagi bila ayah atau ibu hantar saya gi sekolah, mama akan sambut... panggil saya "adikkk.....", sambil mama tersenyum.

Ok lah. mari kita tengok gambar saya dan kakak-kakak sekolah saya. Jom...



Sampai di sini coretan saya pada kali ini. Lain kali saya tulis lagi ye. Bye-bye..! Mmmuah!

Yang benar,

Baby Zahrah
Setahun sebulan tiga minggu lima hari

No comments:

Post a Comment