Saturday, January 16, 2010

Permulaan

Assalamualaikum..

Hihi.. malu sebenarnya nak tulis blog nih! Aku bukannya jenis orang yang suka share perkara peribadi dengan orang lain melainkan yang benar-benar rapat je..

Tapi.. bila dah berkahwin ni.. rasa nakla jugak mengabadikan kenangan bersama suami supaya bila baca semula boleh ingat kembali moment2 yang indah itu.. eceh.. konon..haha..

Blog ni sebenarnya adalah catatan peribadi untuk diri aku sendiri. Mungkin di masa akan datang, aku boleh refer semula apa2 info yang aku tulis kat sini. Di samping itu, kalau info2 yang aku tulis di sini dapat membantu orang lain.. itu satu bonuslah kan.. bagus jugak dapat berkongsi ilmu nih..

Minta maaflah kalau tulisan aku ni merapu dan juga bahasanya tidak bagus kerana aku tulis untuk suka2 sahaja.. Tak tahulah sampai bila aku akan ada mood untuk berblog nih.. Takut hangat2 tahi ayam je.. hehe.. Tapi, InsyaAllah.. aku cubalah sedaya upaya untuk update terutama bila ada cerita2 yang menarik.. Oklah, sampai di sini sahaja untuk 1st entry..

No comments:

Post a Comment