Tuesday, November 12, 2013

Konvokesyen ibu


Assalamualaikum,

Lama tak bersua. Tiba2 aku dah konvo...haha..Sebelum ni blog buat hal. Bila nak upload gambar asyik failed je. Tu yg malas nak update. Tapi hari ni try upload, eh boleh pulak. Maka marilah kita mengabadikan kenangan di sini. Dulu aku ingat nak buat entry khas pasal sambung belajar. Tapi sekarang tengah takde mood nak bercerita. Cuma apa yang aku boleh cakap, ianya tak mudah. Hanya orang yang melaluinya sahaja yang faham. Aku jenis tak suka cerita masalah pada keluarga. Emak dan abah nampak aku relax je kot.. Cuma En Suami lah yang paling faham. Mungkin sebab kami dalam dunia yang sama.

Baik, mari lihat gambar2 yg diambil pada tarikh itu, 9 November 2013. Alhamdulillah. Allahuakbar.








Hooding ceremony (ayah pandai2 tambah.hihi)




Supervisor ibu, Associate Prof Dr Wong



Sehingga berjumpa lagi. Bye! :)

No comments:

Post a Comment