Friday, December 2, 2011

Jalan-jalan ke Cameron Highlands

Assalamualaikum,

Ini entry tertangguh. Dah lama dah nak tulis tapi aku tkde mood nak berblog..huhu... hari ni aku terlebih mood maka mari kita lihat apa yg berlaku pada cuti deepavali yg lalu.

Kami sekeluarga bersama adik beradik En Suami telah pergi berjalan2 ke cameron highlands secara berjemaah..hehe.. menarik tak.. Tido satu malam kat rumah yg disewa dalam kawasan MARDI. Satu malam dalam RM 400 kot. Oklah kalau pergi ramai2..

Nilah rumah yg kami sewa. English stail gitu...

Zahrah dan Kak Tif

Taman bunga dalam kawasan MARDI

Sedapnya strawberry cicah coklat

Aku lupalah kenapa Zahrah marah masa ni. Dia nak pegang kamera tp org tk bagi kot

Ahli2 rombongan :)

Zahrah suka tengok arnab

Bagi Zahrah makan sekejap

Kat pasar malam di Brinchang

Strawberry!

Malamnya kami buat BBQ. Kak Za dan Abg Jan tonggak utama..hihi

Banyaknya ayamsss...

Ini suasana di dalam rumah. Mcm kt oberseas tk? Heheh

Pergi ke ladang teh pulak. Sejukkkkk sangat kat sini

Cool tk saya??? Heheh

Ni kat taman rama2

Zahrah pelik tengok rama2 banyak sangat

Ada banyak lagi gambar sebenarnya tapi aku tk larat lah nak upload semua. Huhu... seronok jugak sekali sekala pergi berjalan2.. walaupun cuma 2 hari satu malam je, oklah tu.. Lama2 sangat nanti penat pulak.

Oklah. tk tau nak tulis apa dah. Bye!

1 comment: