Tuesday, November 9, 2010

Berdebar-debar..

Assalamualaikum,

Wah..lama betul aku tak tulis post baru..hahaa..
Kan aku dah kata, aku ni bukannya betul sgt.
Awal2 je rajin..hehe..pastu dah xde mood dah nak tulis.
Banyak je benda yg nak cerita tapi aku malassss...
Tapi utk kali ni tetiba aku tergerak hati plak nak tulis sket pasal 'bakal kehadiran orang baru' dalam hidup kami suami isteri.
Alhamdulillah.. aku sekarang ni tengah mengandung 36 minggu.
Tengah sarat sangat dah ni tapi masih gigih lagi pergi lab and buat labwork.
Aku sgt berharap aku dapat siapkan beberapa labwork yang aku dah plan before bersalin ni.
Due nya 9/12/10. Tapi tak taula kot2 baby nya nak kluar awal kan..
Apa2 pun doa2kan lah aku and baby selamat nanti ye.
Mak dan abah pun takde kat sini. Ada kat Mekah nun. Mula2 masa tau aku bersalin nnti diorang takde rasa frust n sedih jugak. Tapi lepas sehari dua aku dah ok dah. Mesti ada hikmah di sebaliknya. Allah adalah sebaik2 penolong. InsyaAllah, Allah permudahkan semuanya.

Baju baby dah basuh dah.. :)

No comments:

Post a Comment