Gambar-gambar pada 25/5/2014
Saturday, May 17, 2014
Thursday, May 8, 2014
Watching family video
Assalamualaikum...
Di sini ayah tempelkan sebuah video yg pernah ditayangkan masa family gathering kat Puncak Alam, Oktober 2013. Kemudian ayah tempelkan juga video reaksi Zahrah bila tengok video tu.
Di sini ayah tempelkan sebuah video yg pernah ditayangkan masa family gathering kat Puncak Alam, Oktober 2013. Kemudian ayah tempelkan juga video reaksi Zahrah bila tengok video tu.
Keluarga Darawi
Reaksi Zahrah
Sekian, wassalam.
Sunday, May 4, 2014
At playground
Assalamualaikum...
Masa ni ponteng sekolah, sebab nak gi jumpa mami semenyih. Mami dan abah semenyih serta nenek yoh danan nak gi Mekah buat umrah. 18 Mac 2014.
Masa ni ponteng sekolah, sebab nak gi jumpa mami semenyih. Mami dan abah semenyih serta nenek yoh danan nak gi Mekah buat umrah. 18 Mac 2014.
Wassalam.
Friday, May 2, 2014
Successful people vs unsuccessful people
Assalamualaikum...
Motivasi sket...
Motivasi sket...
Source of poster: http://i0.wp.com/tamingdata.com/wp-content/uploads/2013/07/TheSuccessIndicator-Infographic-Poster.jpg
Thursday, May 1, 2014
How fast time flies
Assalamualaikum...
Cuti hari pekerja. Jalan-jalan shopping. Eh, jumpa family Suhandi kat Mr DIY Bukit Raja. Masa ayah dan ibu naik pelamin dulu, Ima baru habis pantang bersalin anak sulung. Sekarang dah nak masuk tiga. How fast time flies. Tahniah Andy dan Ima.
Semalam kedai ni jadi studio untuk kami bergambar, hehe...
Wassalam.
Cuti hari pekerja. Jalan-jalan shopping. Eh, jumpa family Suhandi kat Mr DIY Bukit Raja. Masa ayah dan ibu naik pelamin dulu, Ima baru habis pantang bersalin anak sulung. Sekarang dah nak masuk tiga. How fast time flies. Tahniah Andy dan Ima.
Semalam kedai ni jadi studio untuk kami bergambar, hehe...
![]() |
| Ada tiga anak dara comel di situ. Extremely cute :) |
![]() |
| Mak buyong jumpa mak buyong |
![]() |
| Bagus bapak-bapak ni tak mengalami masalah perut ke depan. Harap sampai ke tua takde masalah tu ye. |
![]() |
| Moga nanti boleh jumpa lagi |
Wassalam.
Wednesday, April 30, 2014
Viva Ayah
Assalamualaikum...
Ayah dah viva. 30 April 2014. Ayah tengok blog The Tree of Us letak gambar viva, so ayah pun gatal tangan juga nak commemorate gambar viva kat blog.
Wassalam
Ayah dah viva. 30 April 2014. Ayah tengok blog The Tree of Us letak gambar viva, so ayah pun gatal tangan juga nak commemorate gambar viva kat blog.
| Sampai-sampai je IPSis, nampak bendalah ni kat pintu masuk. Koho la kecut perut ayah hok sememangnya gedebar gedebuk gebedik doh. |
| Testing LCD...1, 2, 3.. Hello-hello.. One two, one two. Ade mic ke? Takde pun. Haha.. |
| Pandangan dari seorang calon viva. Jam kat dinding tu 9.30 pagi. Ada Setengah jam lagi. |
Wassalam
Sunday, April 27, 2014
Hari Sukan Sekolah
Assalamualaikum...
26 April 2014 hari sukan sekolah PASTI Zahrah. Rumah Zahrah dapat johan. Game Zahrah main pun dapat johan :-)
Cari budak paling pendek dalam perbarisan ni.
Subscribe to:
Posts (Atom)
















